Jasas - Reisverslag uit Kos, Griekenland van Marieke - WaarBenJij.nu Jasas - Reisverslag uit Kos, Griekenland van Marieke - WaarBenJij.nu

Jasas

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

13 Juli 2006 | Griekenland, Kos

Alweer ff geleden....

Ik moet echt iedere keer denken wat er de afgelopen dagen is gebeurd. Eigenlijk weer heel veel maar ook weer niet veel bijzonders...
Zaterdag is Saskia bij mij gekomen en zijn Anne en Sabien naar het andere hotel gegaan. 's Avonds zijn we op stap geweest en hebben een drinkspelletje gedaan in de west met een meter shots! Ik heb tot het einde meegedaan, had ook geluk want hoefde niet heel vaak te drinken!!!
Zondag zijn Saskia en ik lekker naar het strand geweest, wil heeft daar mn teennagels gedaan, dat het nou zo prettig is kan ik niet zeggen! Voor de rest heel de dag liggen zonnen met als resultaat dat ik mn kont heb verbrand:s....
Dinsdag zijn we met zn alle uit wezen eten bij een heel gezellig grieks tentje. Yvonne had voor ons nog een kadootje bij dat we kregen van kantoor voor alle trubbel die we hebben!!!
Gisteren avond zijn we weer op stap geweest, was Saskias laatste avond hier op Kos. Vandaag is ze vertrokken naar haar eigenlijke bestemming, Rhodos. Nu zit ik dus even alleen...:s wel balen, maar zondag krijg ik onverwacht bezoek!!! Onze Joris komt gezellig een weekje langs!!! Echt super!!! Gelukkig zit ik nu nog in Kos stad dus kunnen we iedere avond op stap!!!
Ik heb trouwens nog een 'mooi' aandenken aan gisteren avond... Een idioot duwt zo (perongeluk) zn sigaret in mn arm!!! Auwww, wat doet dat pijn! Heb nu een lelijke brandblaar op mn arm! Weer een litteken, heb tot nu nog van ieder land waar ik ben geweest een litteken... Dat zijn nog eens orginele souveniers he!

Ohw ja, ook nog... Komt er gister een kind afscheid nemen, gaat vandaag naar huis, zegt haar moeder tot ziens in Mierlo! Belachelijk! Zijn ze hier anderhalve week geweest en zeggen ze op de laatste dag dat ze ook in Mierlo wonen!!! Ik kende ze trouwens niet, maar toch, het idee!!!

Volgens mij heb ik nu alles wel zon beetje verteld... Ohw ja, er staan enkele fotos van de fotoshoot op internet: http://www.gobest.nl/Detail_Aanb.asp?AccID=1655&ReturnURL=%2Fhome%2Easp.

Voor degene die nog een kaartje wilde sturen, die kun je nu ook afgeven bij ons thuis, voor zondag, dan neemt onze Joris ze mee!
Je kunt het ook gewoon opsturen naar:
Kidsworld
tav Marieke - Kos
Jan Rebelstraat 16c
1069 CC Amsterdam

Tot snel!!!

X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2007

Nieuwe Site

29 Mei 2007

Heyhey!!!

06 September 2006

Thuis

26 Augustus 2006

laatste weekje Kos

16 Augustus 2006

3 September
Marieke

Actief sinds 20 Juni 2006
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 7603

Voorgaande reizen:

23 Juni 2007 - 03 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: