Heyhey!!! - Reisverslag uit Mierlo, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu Heyhey!!! - Reisverslag uit Mierlo, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu

Heyhey!!!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

29 Mei 2007 | Nederland, Mierlo

Haaaai,

Na een hele lange periode in nederland ben ik weer tot inkeer gekomen:)! Ik heb alweer lang genoeg in ons kikkerlandje vertoeft, het is tijd om er weer vandoor te gaan!

Ik ga deze zomer nogmaals Ko & Kikki vertegenwoordigen. Nu niet op het eiland Kos, maar (onder voorbehoud) op Corfu! Ik vertrek ergens de derde week van juni en blijf tot eind augustus. De preciese tijden ect laat ik jullie ook nog weten!

Om jullie op de hoogte te houden van mijn leventje op een zonnig eiland ga ik een andere waarbenjij.nu pagina aanmaken. Wanneer ik dit heb gedaan laat ik jullie de link weten! Leuke namen zijn altijd welkom!

De mensen die het nog niet wisten en het via deze weg horen, sorry, geen tijd om iedereen apart op de hoogte te brengen. And, by the way, ik weet het ook pas sinds vandaag:):):)!!!

Ik ga jullie allemaal op de hoogte houden! Ik hoop dat jullie weer trouwe bezoekers worden van mijn pagina ;)

Kala! X Marieke

• 30 Mei 2007 - 07:31

Brennie:

hahahahaha je bent je een lekker wijf!

• 30 Mei 2007 - 09:22

Annelies:

Veel Succes
    Groetjes

• 30 Mei 2007 - 11:47

Hetty:

He wat leuk weer voor je, dat wordt weer feesten. Misschien zie ik je nog van te voren en anders : geniet ervan !!!

• 30 Mei 2007 - 12:50

Sandra:

Tuurlijk gaan we elk bericht en alle foto's weer bekijken!!!
    Maar... eerst gaan we nog een xtje uiteten he!!
    xxx Sandra

• 30 Mei 2007 - 20:08

Hugo:

Misschien kom ik wel langs als het mag van papa en mama (maar reken nergens op)