laatste weekje Kos - Reisverslag uit Kos, Griekenland van Marieke - WaarBenJij.nu laatste weekje Kos - Reisverslag uit Kos, Griekenland van Marieke - WaarBenJij.nu

laatste weekje Kos

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

26 Augustus 2006 | Griekenland, Kos

Mijn laatste weekje Kos gaat morge in...

Afgelopen weken niets bijzonders meer gebeurd of gedaan. Stappen, strand, van de zon genieten, werken, zonnen enz enz enz...

Woensdag nacht op stap geweest, het was half 6 dat Sabine en ik terug waren van het stappen. We bleven bij Yvonne slapen, dus ik hoefde es een keer niet terug te rijden!

Donderdag avond hadden Sabine en ik transfer. Sabine moest \'s ochtends ook al mee die had dus maar 3,5u geslapen, ik 4...
Omdat er die middag overboekingen waren, moest ik \'s avonds om half elf ook nog \'even\' naar het vliegveld om mensen op te halen. Kom ik daar, is dat ding ander half uur vertraagd!!! GVD!!! T zal weer es niet Arkefly zijn! (mensen, vlieg nooit met Arkefly, die hebben altijd vertraging, op Kos tenminste) Het was dus pas 1 uur voordat ik in bed lag... Was moe de volgende dag!!!
Het is niet meer zo druk met kinderen. Merken echt dat de vakanties op zn eind beginnen te lopen. Vandaag hadden we zelfs maar 5 kinderen \'s ochtends en 4 \'s middags, dat is echt niet grappig, kan geen normaal programma draaien!
Maar goed, ik heb nog vier werkdagen, ben zaterdag 2 sept vrij! Ben stiekem aan het aftellen. Het is echt mooi geweest, had niet langer hoeven duren, had ik niet gehouden!
Gisteren avond zijn Sabine en ik nog naar the beautiful stars gaan kijken zoals elke avond. 3 vallende sterren gezien!!!

Vanavond gaan we nog een drankje doen in the West en morge middag strand!!! Moet er nog ff van genieten zolang ik hier zit, ik hoor geen goede berichten van het weer in nederland...

Dus, over 8 dagen ben ik weer terug in het koude kikkerlandje! Verwacht natuurlijk wel weer een heel ontvangstcomite op schiphol of thuis!!! (HINT:met tompoucen, frikadel speciaal:HINT)

Tot snel!!!

X

PS: moet van de week nog ff proberen om fotos te plaatsen op de een of andere manier, mn camera is nl kapot! Als er nieuwe fotos op staan horen jullie t wel!!!

  • 27 Augustus 2006 - 08:38

    Hetty:

    Geniet nog maar lekker daar in de zon, want die zien we hier niet veel.
    Leuk om je binnenkort weer te zien. Tot gauw.

  • 27 Augustus 2006 - 09:37

    John:

    So 3 vallende sterren! Wat heb je dan allemaal gewenst?

  • 27 Augustus 2006 - 12:01

    Mama:

    Nog veel plezier de laatste dagen op Kos, geniet nog maar volop.
    Groetjes Mama,Papa en Joris

  • 27 Augustus 2006 - 13:54

    Mariette:

    Gezellig dat je weer naar Mierlo komt. Arke fly heeft echt niet altijd vertraging; Ik kan het weten. Zou grappig zijn als jouw terugreis overboekt zou zijn en jij met hun terug mocht vliegen. Dan kun je daar ook ervaring mee opdoen. Groeten,

  • 27 Augustus 2006 - 17:37

    Annelies:

    Ik zou maar een prive vlucht boeken als ik jou was. je kunt nooit weten. We zullen blij zijn je weer te zien
    Tot gauw
    Groetjes van ons allen.

  • 28 Augustus 2006 - 14:47

    Sandra:

    Hey Marieke dus.... je bent er met Mierlo kermis gewoon weer bij ;)
    xxx Sandra

  • 28 Augustus 2006 - 17:14

    Zomaar:

    Ik hoop voor je dat je vlucht op tijd gaat die ervaring hoef je dan niet op te doen !!!!!

  • 28 Augustus 2006 - 19:28

    Truus Van Rhodos:

    Heb riekje,
    ook hier is het elkker warm maar eh wij hebben gewoon iets van 30 kids en dan lopen er nog rond die niet naar de kidsclub komen.
    Lekker meid dat je naar huis gaat, ik kom ook snel hoor!
    Have fun en geniet!

  • 29 Augustus 2006 - 18:06

    .lenie:

    hey meisje geniet er de laatste dagen nog van. ik zie je zondag

  • 01 September 2006 - 08:27

    Chiel:

    Heee,
    Nou nog 2 dagen zie je dus snel weer heb er zin in!!!!! tot Zondag. Ik kom wel laat want heb een wedstrijd in Vlissingen de 5KM.. Geniet er nog van!!!! Suc6!!! Kuz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2007

Nieuwe Site

29 Mei 2007

Heyhey!!!

06 September 2006

Thuis

26 Augustus 2006

laatste weekje Kos

16 Augustus 2006

3 September
Marieke

Actief sinds 20 Juni 2006
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 7598

Voorgaande reizen:

23 Juni 2007 - 03 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: