Nieuwe Site - Reisverslag uit Mierlo, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu Nieuwe Site - Reisverslag uit Mierlo, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu

Nieuwe Site

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

30 Mei 2007 | Nederland, Mierlo

Ik heb een nieuwe site aangemaakt!!! Het adres is: mariekeweerweg.waarbenjij.nu.

Hier zal ik jullie op de hoogte houden van 'alles' wat ik op Corfu meemaak!!!

Heel veel Groetjes!

X Marieke

Ps: ik weet niet of ik iedereen heb gelinkt om automatisch een mailtje te krijgen wanneer er iets nieuws op staat. Je kunt dit ook zelf doen op de site!

• 31 Mei 2007 - 08:37

Nicole:

hoi meis,

heel veel plezier (zal wel lukken denk ik) in het mooie Corfu!! Ik ben benieuwd naar de leuke verhalen en foto's

Als je weer in Nederland bent dan kom een keer langs in ons nieuwe huissie, weer in Mierlo.

• 01 Juni 2007 - 11:29

Anita:

Ha wijffie! Veel succes en geniet er maar weer lekker van! Je bent goed bezig hihi!
    Groetjes,

• 08 Juni 2007 - 19:54

Cathy:

hey Marieke,

veel plezier op corfu, en nog bedankt voor het helpen he haha met de toets ;)