Nieuw Bericht - Reisverslag uit Kos, Griekenland van Marieke - WaarBenJij.nu Nieuw Bericht - Reisverslag uit Kos, Griekenland van Marieke - WaarBenJij.nu

Nieuw Bericht

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

13 Augustus 2006 | Griekenland, Kos

Ik kan eindelijk zeggen dat mn zomerdipje voorbij is! Ik voel me weer op en top!!!
Ben nog paar dagen ziek geweest, 1 dag niet gewerkt. Had voorhoofdholte ontsteking...balen. Van de dokter antibiotica gekregen en nog andere pillen, ze hebben geholpen!!!

Heb verder eigenlijk niet heel veel te vertellen... Niets bijzonders meer gedaan afgelopen week. Donderdag vrij gehad, op bed gelegen en mn torentje schoongemaakt.
Vandaag, zondag was mijn transfer dag (mensen terug naar t vliegveld brengen en nieuwe mensen ophalen). We werden om kwart over acht opgehaald met de bus en zouden om 9.50u aankomst hebben. Komen we op het vliegveld, blijkt t vliegtuig 2 uur vertraging te hebben @%$(&!!! Das klote, 2 uur op het vliegveld gezeten. Gelukkig vingen de gasten het goed op, ik mocht ze op de hoogte brengen toen ze in de rij stonden om in te checken...

Het eten komt mn strot uit! Ik vind salade heel lekker, maar iedere dag.... Ik wissel t nu af met spaghettie en uit eten gaan... Heb iedere keer best trek voordat we gaan eten, maar dan kom je dat restaurant binnen en dan is de honger ook wel weer weg...

Het is hier echt heel warm! Gelukkig waait en nog wat, anders is het echt niet uit te houden. Van de week hebben we 1 dag gehad dat het wind stil was, dan is het gewoon te warm om met de kinderen buiten te spelen.

Ohw jah, we zijn vrijdag avond naar Griekse avond geweest, was heel leuk, gezellig en mooi! We kregen volop te eten en er werden optredens gegeven en we hebben zelf ook nog gedanst!

Gisteren avond nog even met Sabine naar het strand geweest van de sterrenhemel genieten! Hebben afgesproken dat we dat iedere avond gaan doen! Zo geweldig!!!
Heb bedacht dat ik nu toch nog ff optimaal moet gaan genieten van alles hier!!! Zoals de mooie sterrenhemel, die geweldige zonsondergang, de zee, het weer oftewel alles!!! Heb nog drie weken te gaan... Het besef begint nu toch wel te komen! Ga het toch wel allemaal missen! Zit ik dan weer in nl met dat weer! Maar van de andere kant ben ik ook wel weer blij om naar huis te gaan! Was toch wel ff anders toen ik naar huis ging vanuit Australie!!!

Nou, ik wens jullie allemaal het beste! Mensen die weer aan het werk of naar school moeten, ik zal aan jullie denken! Ik moet trouwens ook weer snel aan t werk wanneer ik terug ben, vooral als ik weer weg wil volgend jaar!!! Iedereen bedankt voor de leuke reacties en kaarten!!!

X

Voor degene die nog een kaartje wilde sturen je kunt het opsturen naar:
Kidsworld
tav Marieke - Kos
Jan Rebelstraat 16c
1069 CC Amsterdam

  • 13 Augustus 2006 - 14:45

    Mama:

    Gelukkig gaat het weer beter met je. Geniet nog de laatste weken van het mooie weer en het mooie stand, sterrenhemel ed.
    Groetjes van ons allemaal

  • 13 Augustus 2006 - 20:23

    Anny:

    Wat fijn om weer een berichtje van je te krijgen en houden zo een paar weekjes.
    Tot in Mierlo liefs Anny

  • 14 Augustus 2006 - 18:14

    Britt:

    Hey marieke,

    Leuk om je site eens te zien/ lezen.
    Veel plezier nog de komende weken en geniet nog maar ff van het mooie weer, want het is hier echt slecht weer!
    Xieje wel weer een keer op msn!

    Groetjes Britt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2007

Nieuwe Site

29 Mei 2007

Heyhey!!!

06 September 2006

Thuis

26 Augustus 2006

laatste weekje Kos

16 Augustus 2006

3 September
Marieke

Actief sinds 20 Juni 2006
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 7617

Voorgaande reizen:

23 Juni 2007 - 03 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: